Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΙΤΩΝ.Οι λασπολόγοι δεν πεθαίνουνε ποτέ.




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΙΤΩΝ. (Ο χορός του Ζαλόγγου;)
Αυτή τη στιγμή μη θέλοντας να ρίξω λάδι στη φωτιά, εν όψει και της επερχόμενης γενικής συνέλευσης το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου, όπου εκεί απ’ ότι φαίνεται θα ειπωθούν πολλά για την μεγάλη κατηφόρα του συλλόγου, Εντελώς πληροφοριακά αναφέρουμε ότι πραγματοποιήθηκε κι εφέτος η κοπή της πίτας και ο καθιερωμένος ετήσιος χορός του συλλόγου με Δημοτική μουσική στο κέντρο «Αγρίμια». Σίγουρα θα επανέρθουμε στα του συλλόγου, και στην κατάρα που έχει αυτός ο τόπος που λέγεται Αγγελόκαστρο τίποτα πια να μην ορθοστατεί. Κώστας Μπούτιβας.
Απ’ το παραπάνω κείμενο βγαίνει σαν συμπέρασμα ρε παιδιά ότι εγώ είμαι κακοπροαίρετος, κι ότι δεν αγαπάω το χωριό; Κι όμως ειπώθηκε κι αυτό για το συγκεκριμένο παραπάνω κείμενο. Η εγώ δεν στέκω στα καλά μου, η οι λασπολόγοι άρχισαν πια να βγαίνουν απ' τα όρια. ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ λέει ο θυμόσοφος λαός, έλα όμως εμένα που μου αρέσουν τα μπερδέματα, και εκεί κάτω στο ρέμα που γεννήθηκα πάντα ανακατεμένος ήμουνα στη λάσπη, εξοικειώθηκα μαζί της, κι εύκολα την αντιπαρέρχομαι... (Τίποτε άλλο αυτό σαν πρώτη υπενθύμιση, μέχρι να ξαναφέρουμε το σύλλογο στα ίσα του με νέους ανθρώπους στο συμβούλιο, κι έπειτα θα εξετάσουμε αναλυτικά ποιοι αγαπάνε η όχι το χωριό.) Κώστας.

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxa
πεστα ρε Κώστα