Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΤΑΞΙ.

Εεεε σ’ κρένω ρε άνθρωπε! Που βρίσκεσαι στα χαμένα με ένα βλέμμα αλλοπαρμένο, σαν την Αστέρω στο σινεμά ένα πράμα; Τι έπαθες πάλι;
- Τι έπαθα; τίποτα. Άλλοι μας παθαίνουν που να πάθουν θέρμη κακιά μες τα μεσάνυχτα.
- Χάζεψες μ’ αυτά τα Ιντερνέτια, σίγουρα κάτι είδες εσύ, κάτι πήρε το αυτί σου, κάτι πήρε το μάτι σου, δε μπορεί; Για λέγε, για λέγε….
- Άκου να δεις τώρα. Η Τρόικα λέει απαιτεί να πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Εγώ τουλάχιστον έτσι άκουσα!
- Ναι, κάπου το πήρε κι εμένα το μάτι μου.
- Δεν βγάζεις κύριε τα λεφτά σου, είσαι ζημιογόνα επιχείρηση, είσαι φύρα. Κλείνεις επί τόπου σου λέει.
- Καλά, έχουν και τα τραίνα χασούρα; Δεν το ’ξερα!
- Ποιος να το ξέρει; Εδώ δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη με τα δικά μας τα λεφτά θα ασχολούμαστε και με τα τραίνα;
- Α, για πες, για πες!
- Τώρα διαβάζω, ότι θα φτιάξουν λέει τραινοταξί και σε διάφορες πόλεις απ’ τον Οκτώβριο. Λες να δούμε και στ’ Αγρίνιο τέτοιο πράμα; Έχει εκεί, τις γραμμές του Βερελή, δεν έχει;
- Τι είναι πάλι τούτο; Πρώτη φορά το ακούω! Τι είναι το τραινοταξί; Κάτι σαν ταξί, να πούμε; Θα παίρνεις τηλέφωνο και θα έρχεται το τραίνο έξω από το σπίτι σου;
- Χα χα, χα χα! Τι λές Χριστιανή μου είσαι καλά; Μ’ έκανες και γέλασα.
- Γιατί γελάς κύριε; Είναι απλά τα πράματα. Αφού το λέει και η λέξη. Εσύ τι καταλαβαίνεις δηλαδή;
- Να σου πω την αμαρτία μου, ούτε εγώ ξέρω τι είναι αυτό το πράμα. Αλλά τι σκας; Όπου να ’ναι φτάνει ο Οκτώβρης και θα μάθουμε. Αμ και τ’ άλλο το καλό… Ανακοίνωσαν ότι από το 2017 η απόσταση Αθήνα Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε τρεισήμισι ώρες.
- Πάψε ορέ! Είναι δυνατόν; Δεν το πιστεύω! Τι θα κάνει; Θα πετάει; Θα βάλουνε στα τραίνα φτερά;
- Εμένα ρωτάς; Που να ξέρω; Και θα έχει και άλλες παροχές, σαν επιβράβευση στους τακτικούς πελάτες! Λες να’χει «κουπέ» με τίποτε Βουλγάρες και Ρωσίδες μισοτιμής;
- Εκεί το μυαλό σου εσένα αχόρταγε!
-Ε ρε συγκυβέρνηση, μεγαλεία που θα ζήσουμε πάλι!
-Δεν πας για ύπνο λέω εγώ να παίξω καμιά πασιέντσα! Το κακό σου το φλάρο θα ζήσεις...
Μπούτιβας Κώστας. - Καστρινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :