Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Ο ΙΑΣΩΝΑΣ,ΤΟ ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟ ΤΕΡΑΣ.

Άκουσε τσόγλανε.
Κι εμένα ο παππούς μου πήγε φαντάρος το 1912 πολέμησε στους βαλκανικούς πολέμους, και ξεμπέρδεψε απ’ το στρατό το 1922 με την μικρασιατική καταστροφή, και η γιαγιά «ξελάκωνε» χωράφια για να ζήσει τα τέσσερα παιδιά της. Δεν το έπαιξε κανένας τους όμως λαϊκός δικαστής.
Κι ο πατέρας μου μια ζωή το χώμα πάλευε με το τσαπί μέχρι που τον έφαγε η καπνόριζα, για να μεγαλώσει και να μάθει πέντε κολλυβογράμματα σ’ εμάς τα παιδιά του. Κι έφυγε πριν καλά-καλά προλάβει να πάρει σύνταξη. Δεν ήταν ποτέ σε συνδικαλιστική οργάνωση ούτε απεργός ή απεργοσπάστης.
Εμείς, η τρίτη γενιά, δουλέψαμε και δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα. Κι όταν αναιδή νεαρέ γραμματέα της νεολαίας εσύ έκανες καταλήψεις, εγώ, και δεν ήμουν ο μόνος, δούλευα νύχτα να τυπώνω βιβλία να τα ’χεις δωρεάν εσύ να τα διαβάζεις η να τα πετάς κατά το δοκούν η κατ’ εντολών στα κεφάλια των καθηγητών.
Τώρα θρασύτατε νεαρέ μετά από τριανταπέντε χρόνια ανελλιπούς εργασίας είμαι συνταξιούχος, και δεν το χρωστάω σε εσένα και στους υπόλοιπους κρατικοδίαιτους που χάρη στην ακόρεστη δίψα σας για αδικαιολόγητα προνόμια, αλώσατε μια χώρα. Και παρά τα τραγικά πειράματα που η «φάρα σας» ήρθε να κάνει και επάνω μου, περιμένοντας 28 μήνες να βγει η σύνταξη, εγώ κατάφερα να κρατηθώ μ’ αξιοπρέπεια. Με νύχια και με δόντια, αλλά πάντα με το κεφάλι ψηλά κράτησα κι άντεξα.
Αυτά είναι τα δικά μου αγωνιστικά παράσημα πολιτικέ μεταξοσκώληκα . Μπορεί να μην είναι αριστερά, αλλά είναι με ξενύχτια και ιδρώτα. Και είμαι πολύ περήφανος που δεν θήτεψα σε πολιτικές οργανώσεις και άλλα τέτοια σχετικά. Έτσι δε χρωστάω σε κανέναν νεαρέ γραμματέα. Δεν έσκυψα το κεφάλι ποτέ και δε έγλειψα ποτέ κανέναν. Παρέμεινα και παραμένω η σιωπηλή πλειοψηφία που ακόμα το παλεύει. Που θεωρεί το να είσαι κομματικό στέλεχος, σε μια τέτοια «γιαλατζί», «μαϊμού» και κάλπικη αριστερά, σαν προσβολή και όχι σαν τιμή. Και που περήφανα μπορεί να σε κοιτάει στη τηλεόραση, δίπλα στο «καλλιμάρμαρο» τζάκι του αρχοντικού σπιτιού σου, και να σε φτύνει ασύστολα. Φτούσου ξεφτίλα.
Μπούτιβας Κώστας – Καστρινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :